Greitas, saugus ir patogus prekių pristatymas!
- Pateikdami užsakymą Jūs patys pasirenkate Jums patogiausią pristatymo būdą – kurjeriu iki pat durų ar į paštomatą. Kai Jūsų užsakymą perduosime siuntų pristatymo tarnybai (Omnivai arba Venipak kurjeriui), apie tai būsite informuoti el.paštu. Jei pasirinkote atsiimti siuntą patys vietoje, atsiimti siuntą galite tik sulaukę SMS žinutės su patvirtinimu, kad siunta yra paruošta atsiimti.
- Jūsų užsakymas bus paruoštas ir atiduotas siuntų pristatymo tarnybai per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo gavimo patvirtinimo. Nuo 9:00 iki 14:00 val. pateikti užsakymai išsiunčiami tą pačią darbo dieną, o užsakymai, atkeliavę po 14:00 val., – sekančią darbo dieną.
- Siuntų pristatymo tarnyba prekes Jūsų pasirinktu adresu ar į pasirinktą paštomatą pristatys per 2-5 darbo dienas (priklausomai nuo užimtumo). Šventiniu laikotarpiu ir nedarbo dienomis siunta gali keliauti ilgiau, nei nurodytas standartinis siuntimo laikas.
- Profesionaliems klientams (kirpėjams, grožio salonams) prekės gali būti pristatomos sutartiniu būdu ir/ar terminais.
PRISTATYMAS KURJERIU
Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus kurjeris Jums pristatys nurodytu adresu iki pat durų.
Apie numatomą siuntos pristatymo laiką būsite informuoti bei siuntos numerį gausite SMS žinute ir/ar el.paštu. Formuojant užsakymą, kai renkatės pristatymą kurjeriu, nurodykite ir konkretų laiko intervalą, kuriuo metu būsite nurodytu adresu ir galėsite priimti siuntą iš kurjerio.
Pristatymas didžiuosiuose Lietuvos miestuose darbo dienomis:
08:00 – 14:00 val.
14:00 – 18:00 val.
18:00 – 22:00 val.
Kitose Lietuvos vietovėse darbo dienomis:
08:00 iki 16:00 val.
Pristatymas Į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 25 Eur.
Prekių pristatymo metu kurjeris gali paprašyti pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Priimdami siuntą iš kurjerio visada įvertinkite siuntos būklę. Visos pastabos dėl akivaizdžių siuntos pakuotės ir/ar produktų pažeidimų turi būti pareikštos raštiškai siuntos priėmimo iš kurjerio metu.
Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, apie tai iškart informuokite kurjerį, kuris išsamią informaciją apie siuntos būklę privalo pažymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Jei pristatymo metu kurjerio pateiktą važtaraštį pasirašote be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga ir nepažeista, todėl vėliau pretenzijos dėl produktų kokybės nebus priimamos.
PRISTATYMAS Į PAŠTOMATĄ
Kai siuntą su Jūsų užsakymu perduosime siuntų pristatymo tarnybai, el.paštu gausite patvirtinimo laišką, kuriame bus nurodytas siuntos sekimo numeris. Naudodamiesi šiuo numeriu, galėsite sekti visą siuntos kelią iki pasirinkto paštomato.
Apie Jūsų siuntos pristatymą į pasirinktą paštomatą Jus SMS žinute ir/ar el. paštu informuos kurjerių tarnyba. Siuntą iš paštomato galite atsiimti per 7 kalendorines dienas bet kuriuo paros metu. Neatsiėmus siuntos per šį laikotarpį, ji grąžinama pardavėjui. Atsiimdami siuntą paštomate turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą.
Gali atsitikti taip, kad Jūsų pasirinktas paštomatas bus perpildytas, todėl gali tekti palaukti, kol atsilaisvins vieta Jūsų siuntai. Perpildytus paštomatus galite sekti paštomatų sąraše, renkantis paštomatą ir, jeigu patogu, – rinkti kitą laisvą paštomatą, esantį Jums patogioje vietoje.
Gavus pažeistą ar sugadintą siuntą, nufotografuokite siuntos pakuotę, siuntos turinį ir pažeidimus bei siuntos kodą. Esant galimybei, anksčiau įvardintus objektus nufotografuokite prie paštomato, iš kurio atsiėmėte siuntą. Apie įvykį mus informuokite kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.
Mus informuoti galite telefonu: +370 607 88132 arba el. paštu eshop@auroraprof.lt